tisdag 16 april 2013

Gjorde illa min vänstra hamstring under träningen i söndags, riktigt jäkla irriterande! Roligaste träningen överlägset sen jag började med football och då gör jag illa mig! Menmen, var ner och körde lite genomblödning och stretch för baksidan imorse på gymet och det kändes bra. Körde även lite lätt bänk och triceps, bänk upp till 1a på 120kg och några set dips bara.

På eftermiddagen sen så tränade jag axlar och biceps. Inget speciellt med det passet, varken bra eller dåligt.
Nu kollar jag på Star Wars - Episode 1 på 6an och dricker en proteinshake. Som vanligt så är det bara att trycka på ordet så kommer ni direkt till mitt favoritprotein på MM Sports.
























Den här lilla rackaren är det som gör ont!


Your Mind Sets The Rules, Not Your Body
- Kevin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar