lördag 23 februari 2013

Sitter just nu och sippar på morgonkaffet och laddar inför fystester idag. Jag har börjat spela amerikansk fotboll igen och vi ska ha lite fystester inför säsongen som drar igång 11 maj! Blir väldigt simpla men bra tester, jag skriver om mina resultat senare idag.

Jag har börjat dricka en egen blandning av PWO som jag tycker fungerar riktigt bra, bättre än de färdigblandade enligt mig.

1 skopa EAA - XXX Extreme    (verkar tyvärr som att de har slutat sälja den på MM Sports.
1 tesked  Beta Alanine
1/2 - 1 skopa BCAA XX  Lemon / Lime   (egentligen mest för smakens skull)

Den shaken + 3 kapslar HMB glider ner inför varje pass och jäklar vad jag kommer igång på det!


Just BCAA XX Lemon / Lime från Body Science, som jag skrivit om förut, höjer shaken rejält! Smaken av EAA har ju en tendens att vara lite sådär men lite av BCAA XX i så smakar det kanon! Det är det absolut godaste BCAA som jag har testat, överlägset! Se till att slänga med en burk nästa gång du handlar på MM Sports, smaken lemon/lime är min favorit.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar