onsdag 6 februari 2013

Har blivit dåligt med uppdateringar på senaste, men har haft otroligt mycket att göra både med företaget och andra skolarbeten. Kommer bli bättre, jag lovar!
Det ni har missat är att vårat företag vann andra pris i tävlingen Dalarnas Bästa Affärsplan (för UF-företag)
På ett vis är det väldigt kul! 2a av 109 men samtidigt, second is the first looser...
Jag har även bestämt mig för att börja med amerikansk fotboll igen. Har ett stort sug för sporten samt att det är riktigt bra träning, så från och med lördag så lirar jag igen.

Hade ett grymt bröst/triceps pass igår och ett bra benpass i måndags.
Imorgon kommer jag köra rygg/biceps och just nu sitter jag och kollar på en gammal match mellan mitt favoritlag Green Bay Packers och San Francisco 49ers och dricker en proteinshake.

Morgoncardion fortsätter som vanligt 06.15 imorgonbitti.

Your Mind Sets The Rules, Not Your Body.
- Kevin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar