fredag 7 september 2012

Började dagen idag med att ta en morgonpromenad till gymmet vid 8-tiden och körde 40min intervaller på en trappmaskin. Sinnessjukt jobbigt! Märkte tyvärr när jag kom till skolan att jag inte hade några lösa pengar på mig att köpa frukost för så blev endast en proteinshake i magen fram tills lunch (runt klockan 12). Var och lyssnar på en föreläsning av Tobias Karlsson med skolan, (dansare från Lets Dance) och jag gillade den riktigt mycket! Tobias pratade mycket om mobbning och att man ska tro på sina drömmar och det faktum att hans föreläsning blev väldigt personlig tror jag var det som gjorde att jag gillade den. Han började klockan 10 och höll på till strax innan 12, gissa om jag var hungrig!?

Resten av skoldagen pratade jag och Samuel mest om vårat UF-företag som är på väg att startas. Mer om det kommer senare.

Sen efter skolan blev jag kvar en stund och drack kaffe innan det var dags att gå tillbaka till Leksandshallen för pass nummer 2. Rygg!
Blev ett kort men intensivt pass som såg ut såhär

Chins  -  4 set (2 viktade)
Breda latsdrag  -  4 set
Smala latsdrag  -  3 set
Liggande rodd med fri stång  -  5 set


Nu på kvällen åkte jag hem till Samuel för att prata lite mer om vårat företag medans vi badade i hans bubbelpool. Vardagslyx is the shit!


40min intervaller är ganska vätskedrivande...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar