måndag 10 september 2012

Missa helt att blogga igår och det tar väl ett tag tills jag kommer in helt i det.. Men i lördags var jag och Mickis på en hennes storebrors flickväns fest en stund. Drack självklart endast cola zero men det var riktigt roligt! Blev dock sent sen så sov ut ganska länge igår, riktigt skönt! Drog iväg till gymmet vid 3-tiden och brände av ett riktigt grymt axelpass! Första gången tror jag som jag verkligen har grym pump i axlarna! Efter gymmet sen så gick jag till arenan och kollade på J20s match mot västerås.

Idag gjorde jag illa foten på idrotten i skolan så blev inget benpass utan en stenhårt lindad fot istället....
KUL!
Nej... Men imorgon är det äntligen dags för bänkpress igen och alla passen är så sjukt roliga nu då jag kommer tillbaka styrkemässigt i rekordfart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar