lördag 8 september 2012

Fredag, lördag + paketöppning!

Tjaa! Igår (fredag) var en kort dag i skolan och sen direkt iväg till gymmet för att köra 40min cykel innan jag fick lov att åka hem och byta om inför jobb! Jobbade 17-21 på Leksand IFs match mot Örebro.


Efter matchen sen så åkte jag hem till Samme och badade bubbelpool med två andra kompisar hela kvällen/natten, riktigt mys! Blev rätt sent dock, åkte inte hem fören 3-tiden och ska åka till Borlänge och träna med klubben om en timme.

(Nej det är inte rödvin, det är svartvinbärssaft + sodavatten, haha)

När jag kom hem efter jobbet såg jag att mitt paket från MMSports hade kommit! Men hann inte öppna det förens idag. Var bara lite påfyllning, 2kg 100% Whey från Body Science, 2st CLA från Body Science, BCAA - XX från Body Science, Testopump från Scitec Nutrition och en ny smartshake då min förra försvann på jobbet i Halmstad i somras.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar