fredag 22 mars 2013

BoooooooooooM!!!!!! Bra fredag! Min studentmössa har kommit och det är bara 85 dagar kvar till studenten, galet!
Drog på mig tröjan från bästa teamet och gick ner på gymet! Passet inleddes grymt med 13st chins vilket är rekord för min tunga kroppsvikten jag har nu. (94kg) sen blev det sämre i bänken, 130kg var absolut inget problem och flög upp men på 135 blev det bom! Skumt men så kan det vara...
Fortsatte med lite axlar och sen körde jag dips! Och där bara small det till! En 3a utan problem med 50kg extra vilket också är personbästa på den här kroppsvikten! Efter det brände jag av hela 31st djupa dips! Otroligt nöjd och även det är personbästa, oavsett kroppsvikt!!! (Mitt tidigare rekord var 30st på 82kg kroppsvikt)

Nu blir det att bara ta det lugnt och kolla på finalen av gladiatorerna där Knasen som också är med i Team MM Sports är med och köttar ner gladiatorer!
Grym fredag med andra ord!

Your Mind Sets The Rules, Not Your Body
- Kevin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar