onsdag 25 september 2013

Oj.. Missat att skriva på en vecka nu men jag har kört på med träningen. Körde det sjuuukaste benpasset i lördags och jag har fortfarande problem med att sätta mig och ta mig i-ur bilar. I söndags och måndags hade jag dessutom problem att bara gå, haha!

Passet i sig såg ut såhär.
4 set knäböj, 4 set frontböj, 3 set overheadböj, 4set enbensutfall i smith, 4 set benspark, 4 set raka marklyft med hantlar, 4 set liggande lårcurl och avslutningsvis ett maxrepsset på 180kg i benpress. BOOM!


Hade ruggigt tryck i benen efter passet! Helt utan filter på bilden.

Närmast igår så körde jag axlar och biceps. Det kändes bra ändå och jag var riktigt nära att sätta 100kg i pushpress, vilket jag bara gjort en gång tidigare. Idag blir det bröst och triceps.


Igårkväll fick jag hem ett paket med massa godsaker från the best sponsor there is, MM Sports!
Tröja, t-shirt, 4kg whey 100% protein, EAA, kreatin monohydrat, Beta-alanin, en kartong proteinmeal kokosbars (störd smak), 10 paket "mirakelnudlar", jordnötssmör, gackic, ursobol och lite shakers, bl.a. en body Science mega shake som är BADASS! 



Slängde ihop en wok efter gymet också som var grym! 50g bacon, 300g kyckling, 200g mmsports nudlar,1 vitlöksklyfta, 1msk soja, 1msk jordnötssmör, 3msk kesella och 2msk salsa! Sjukt gott och krämigt! 



Och sen får ni lite bilder från veckan! 










Och sist ut, trycket efter passet igår!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar