måndag 5 augusti 2013

I'm back. Oh, I'm back! 
Rev av det köttigaste passet idag, rygg och biceps var det som serverades till dagens slakt! Nej nu börjar detta inlägg bli oseriöst men ändå den känslan jag har i mig nu i efterhand. Var ruggigt taggad inför passet och när jag kom ner så var det bra hög musik (för en gångs skull) och skön träningspolare på plats.  Började med att köra kronlyft, blev ett gäng 3or på 150kg, hur lätt som helst och med riktigt fin teknik. Sen efter det så var allt bara ett enda mayhem med superset och dropset hit och dit. Sälrodden inledde med smällar och avtog sedan i sittande roddar med både en och två händer. Ruggigt bra som sagt! 
För ett par månader sen var det här standard och vardag och det känns så jävla bra att vara tillbaka i de spåren! Nu jävlar kör vi! Kommer dra ner på kosten och öka träningsdosen nu till en början och om ett par veckor kör jag igång en ny deff. Men mer om den sen!
Hela detta spektakel firades med dubbla proteinshakes med favoritsmaken bananchoklad från Body Science innan jag gled iväg på kräftskiva med släkten.

Nu sitter jag hos en polare och kollar på Friday night lights, har ni inte sett den serien så se den! Sjukt värt!

Your Mind Sets The Rules, Not Your Body
- Kevin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar