tisdag 22 januari 2013

Har blivit dåligt med uppdateringar ett par dagar nu och jag ber om ursäkt för det. Kommer komma tillbaka igen nu. Igår körde jag ett lite annorlunda benpass med endast olika böjövningar. Riktigt kul och riktigt drygt! Vikten ligger idag (tisdag morgon vecka 2) på 92,7kg så jag har alltså gått ner 2,3kg på 8 dagar. Lite för fort, men eftersom det är första veckan så bryr jag mig inte så mycket.

Gårdagens
Knäböj
60kg x10
80kg x6
100kg x1
110kg x1
80kg x6

Overhead-böj
60kg x3
70kg x1
80kg x1 PB

Knäböj
80kg x6

Frontböj
60kg x6
80kg x4
90kg x1 PB film
100kg x1 PB film


Sen hann jag inte köra mer då jag skulle iväg på ett möte med företaget.


FILM;
Är inte riktigt så djupa som jag vill göra dom egentligen, men de är inte jättegrunda heller... Bjuder lite på 90kg lyftet, när jag böjde så rullade stången till lite och tröck till på nyckelbenet därav min kommentar efteråt, haha. På 100kg lyftet tappar jag även ryggen lite i mitten, så får köra ännu mer bål innan jag vågar gå på högre vikter.

Nu har jag precis dragit i mig min PWO och ska dra iväg till gymmet för lite morgoncardio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar